Veelgestelde vragen
Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Kan ik mijn bestelling wijzigen?
- Na het plaatsen en betalen van jouw bestelling is het niet mogelijk om deze nog te wijzigen. Wanneer je een bestelling onbetaald plaatst en eventuele adreswijzigingen wilt doorgeven kun je het beste contact met ons opnemen
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Kan ik mijn bestelling annuleren?
- Je kunt jouw bestelling annuleren wanneer deze nog niet is verzonden. Je kunt dit zelf doen via de accountomgeving. Ook kun je eventueel hierover contact met ons opnemen. Na een annulering zullen wij het aankoopbedrag binnen 5 dagen op jouw rekening terugstorten.
Kan ik mijn bestelling retourneren?
Kan ik mijn bestelling retourneren?
- Als je de overeenkomst herroept, ontvang je alle betalingen die je tot op dat moment hebt
gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge
van de keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste
standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de
hoogte zijn gesteld van de beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. - Wij betalen jou terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee je de oorspronkelijke transactie
hebt verricht, tenzij je uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen je voor
zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij
de goederen hebben terug gekregen, of wanneer je hebt aangetoond dat je de goederen hebt teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt. - Je dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop je het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen
- Je bent op tijd als je de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken. De directe kosten van de terugzending komen voor jouw rekening.
- Jij bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg
is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en het werking van de goederen vast te
stellen.
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
- Jouw bestelling wordt verzonden, nadat deze succesvol is betaald. Wanneer je dit voor onze cut-off-time doet zal dit dezelfde dag nog verzonden worden. Je ontvangt een track and trace wanneer deze onderweg is.
- Via de mail word je op de hoogte gehouden over de status van jouw bestelling. Eventuele vragen kun je aan ons stellen via telefoon of e-mail.
Wat gebeurt er met een verzending wanneer ik niet thuis ben?
Wat gebeurt er met een verzending wanneer ik niet thuis ben?
- Wanneer je onverhoopt niet aanwezig bent op het tijdstip van afleveren zal de pakketdienst het product nogmaals bij je proberen aan te bieden. Wanneer je voor de tweede maal niet aanwezig bent zal het pakket naar een sorteercentrum worden gebracht. Ook kan het zijn dat het pakket bij jouw buren wordt afgeleverd. Voor een actuele status kun je altijd contact met ons opnemen
Wat doe ik met producten die zijn beschadigd of defect zijn geraakt?
Wat doe ik met producten die zijn beschadigd of defect zijn geraakt?
- Indien niet vermeld hebben onze producten 2 jaar fabrieksgarantie. Hieronder vallen materiaal- en fabricagefouten. Wij raden aan om bij een defect of beschadiging contact met ons op te nemen. Op basis van jouw casus zullen wij stappen ondernemen om jouw producten te vervangen.
- In garantiegevallen is het altijd benodigd om het product eerst aan ons te retourneren ter inspectie.